Hur ser ansvarsfördelningen ut?

Pinjata-teamet består av produktägare och affärsutvecklare som arbetar med produkten och affären (några exempel på detta är utveckling, förbättring, teknik, retorik och presentation).

Pinjata-teamet har också projektledare som säkerställer att annonsören är väl omhändertagen genom hela kampanjen.

I en Pinjata-affär är säljaren precis som vanligt den som är ansvarig för kunden (annonsören). Säljarens ansvar är primärt att öppna dörren till “rätt” annonsörer. Säljaren får provision på alla Pinjata-kampanjer som genomförs. Som säljare får du provision på hela det belopp som annonsören investerar. Som säljare får man alltså inte delad provision baserat på vilka sajter annonsen exponeras på. En Pinjata-kampanj exponeras alltid som standard i hela BNS nätverk. Det är vem annonsören träffar som är det primära inte var vi träffar kunden.

En Pinjata-kampanj går i hela BNS, alla enheter och på formatet helsida.

Fler format kan komma att kopplas på längre fram och då visas detta ut här. Efterfråga andra format.

PINJATA.

KONTAKTA OSS